Obecny czas to Czw 14:21, 13 Gru 2018 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum NarutoS-Strefa X Strona GwnaForum NarutoS-Strefa X Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

sama zamieniłam mieszkanie w całkiem innym mieście
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona Gwna » Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Academy Student



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 682
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

PostWysany: Czw 20:49, 10 Kwi 2014    Temat postu: sama zamieniłam mieszkanie w całkiem innym mieście

Brała obydwa zimą /7 kg w dół przez 2 m-ce!/ Minęło pół roku, a ona o dziwo nadal żyje i ma się świetnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
i podobac sie sobie przede wszystkim.Ja np waze 52kg mam 165 nosze 36 i patrzac w lustro widze grubasa nie odchudzam sie(jem wszystko w ilosciach normalnych-wiec to nie anoreksja)ale mam poczucie niezadowolenia z siebie O, zobacz, Ty piszesz czasami opycham sie tylko po to, zeby zwrócić - czyli pewnie robisz to, bo wiesz, że to Tobie w jakiś sposób służy (w jaki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje, że ktos tu zagladnie i podpowie dobry salon dla mlodej osoby:]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zaliczona odstawiona hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

miesiączka nie jest [rzeciwskazaniem(czytałam o tym) a nawet przypadku bolesnych miesiączek lub napięcia brzucha przy miesiączce należy użyć do wlania ok1/3 do 1/2 nawet płynu mniej w zależności od samopoczucia, jesli miesiączka przebiega bezobjawowo, to niczym nie należy się martwić. [link widoczny dla zalogowanych] Na szczescie tez mielismy psa, ktory je zagryzal.
widocznie nie pasowali do siebie,co za pytanie bez sensu wogóle Anetko!!!! To nie robi ze mnie złego człowieka! Zęby - fluor = pasuje to tak do siebie jak Twarz do Buta Hej! [link widoczny dla zalogowanych]
marga52 jak po wizycie u psychologa? POZDRAWIAM!!!!!!!!!! Gratuluję Aniu zdjęcia aparatu...jak jest? tak najlepiej, to są zupełnie różne substancje i ich działanie się uzupełnia A właśnie prawie jestem pewna ze mi sie to zrobiło od nieprawidłowego trzymanie łokcia na stole przy pracy z komputerem. A czy nie wolno myć zebów tą z fluorem nie wiem, podejrzewam że nie zaszkodzi. PO PROCESIE LUDZIE WALCZĄCY O STWIERDZENIE NIEWAŻNOŚCI JUŻ NIGDY NIE SĄ TACY SAMI, JAK PRZED PROCESEM, WIELU Z NICH NIE RADZI SOBIE, WIELU SZUKA POMOCY U TERAPEUTÓW, BO WIERZĄ,ŻE NIC ZŁEGO NIE ZROBILI, A JEDNAK POMIMO WSZYSTKO SĄ KARANI - TO BRAKIEM MOŻLIWOŚCI PRZYSTĘPOWANIA DO KOMUNII, TO OCENĄ LUDZI POSTRONNYCH.
będę bardzo wdzięczna, bo większość ogłoszeń na necie z UK, wymaga osobistego stawienia się, bądź telefonu, a wiadomo, że dzwonić z PL raczej mi się nie opłaca...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że wszystko dobrze.
powodzenia!!!
Po plamach nie zostanie nawet śladu.
[link widoczny dla zalogowanych]
A kurcze jest tu ktos z LECCE lub okolic

Krzysztof Kiljański & Kayah - Prócz Ciebie, nic
[link widoczny dla zalogowanych]
miałam dwukrotnie robione, przed apratem i po. teraz będę się przekonywać do świeżego, bo wiadomo że mrożony to jednak nie to samo..
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie myślałam, że będę miała jakiekolwiek emocje, atu niespodzianka:
I ktoś może da znać jak złapać tego pająka ;D chyba naślę na niego mame albo tatę by złapali i do pokoju go wezmę i się pobawie z nim

wymyslilam sobie nick!po raz pierwszy bede na czarno! [link widoczny dla zalogowanych] Teraz czekam na kolejną.
łosos wędzony, jajko i znów taka sama sałata. Jaki Rafał z MJM? Mam 162 cm wzrostu i ważę 65kg. Jeśli teraz nie zainwestujesz/rodzice nie zainwestują to za kilka lat przyjdziesz na to forum płacząc, że masz dwa obwisłe worki zamiast piersi i będziesz spędzać długie godziny po lekarzach, bo noszenie złej bielizny przy dużym biuście może prowadzić m.in. Miłego dnia !! [link widoczny dla zalogowanych]
A czy nie wolno myć zebów tą z fluorem nie wiem, podejrzewam że nie zaszkodzi. A jak zjesz za dużo, to leć ćwiczyć! Jadlabym zdrowy chlebus z nasionkami. ja poszłam do kosmetyczki aby założyła mi klamre. ma ktos moze jeszcze te wszystkie ćwiczenia bo niestety zadne linki nie działają i o ten aerobik tez poprosze Plamy z rdzy można też zwilżyć i natrzeć proszkiem do pieczenia, a potem uprać tak jak zwykle. Moja torbiel ma 42mmx35mm, teraz trzeba brac te tabletki, dodatkowo mam jakieś czopki.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja jestem po serii zabiegow fotoodmladzania i nie widze jakiś pozytywnych zmian.Rodzina pytana -też nie widzi.Dobrze,że pakiet wykupilam w promocyjnej cenie,bo gdybym miala wydać 4tyś i nie widzieć efektow,to szkoda kasy.
Tylko , który Ksiądz zagląda na damskie forum dyskusyjne?????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysle,ze lepiej zaplacic ok 30 zl niz wydawac 1300!!
[link widoczny dla zalogowanych]
IgG (-), IgM (+) – jest to wynik nieswoisty, kontrola za trzy tygodnie, jeżeli wynik taki sam – ciężarna seronegatywna, nie wymaga leczenia, wskazana kontrola za trzy miesiące.
I dlatego ludzie chudna jedzac po 2000-3000 kal na Atkinsie i tyja na 800 kal diet mieszanych. Porownywano diete niskotluszczowa, o umiarkowanej zawartosci tluszczu i niskoweglowodanowa (atkins)
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgadzam się z opinią , że kiedy ksiądz rezygnuję z powołania na rzecz kobiety cierpi całe życie , stara się tego nie okazywać ,a le to go dui , myślę , że z powołaniem trzeba się urodzić .
Myślicie, że gdyby to działało to tak spadłaby cena?
Kursy rozpoczna sie w pazdzierniku, wiec jakas szansa, ze cos sie poprzestawia jest, ale raczej marna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko jak sie obudzilam.. [link widoczny dla zalogowanych] Kiedys lepiej sobie z tym radzilam.
Do kogo jesli tak warto jest się tam zapisac. I niby kazdego PH sobie ustawiles... dzisiaj jestem juz w 8 dniu. Okładam lodem i to tyle, co mogę w tej kwestii zrobić. Polecam ! [link widoczny dla zalogowanych]
prosze o odpowiedz na maila. Jak ja marzę o morzu. mysle ze jak juz wybiele zeby i zarobie duzo kasy to pojde do biura matrymonialnego : Jesli wlasnie tego chcecie to zapraszam na \kawke \ i pogaduszki w tym czasie jadla tylko zupke kapusciana? Aleksandra Adamczyk 0602630013 do Darii- czy mogłabym prosic o więcej informacji na temat działania komisu,naliczania marży,sposobu rozliczenia z fiskusem,rejestracji zebranego towaru itp.będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a na śledzie w oleju dam przepis z domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obiecnie pracuje W biurze, codziennie do 16. Trwało to jakieś 3 miesiące.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chudną tylko pomarańczowe nicki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale sie usmialam czytajac Wasze wpisy Ale ja tez mam fobie na widok pająkow...wszystko jedno czy zobacze duzego czy małego,tak samo sie boję.U mnie pogromcą jest tata,ale rzadko bywa w domu w zwiazku z czym musimy same sobie radzic z mamą i ...pekinczykiem ktory tez sie ich boi pamietam jak kiedys w imieniny zobaczyłam w zlewie wieeelkiego włochacza...ale narobiłam pisku...bałam sie odkrecic kran,bo myslalalm,ze na mnie skoczy...w koncu sie przełamałam i było po nim...potem przez tydzien nie wchodziłam do kuchni [link widoczny dla zalogowanych] a ile miała radosci
Chodziło mi o to,że co to za porównanie,że Kayah się nie przyznaje skoro nos ma i tak gorszy niż przed i w ogóle ma się do czego przyznawać,bo u niej widać,że coś poprawiła... Chce kotka myślę, że gdyby uczyniła to na samym początku tej rozmowy to ten wywiad potoczyłby się zupełnie inaczej i to ona mogłaby triumfować, a nie Cejrowski filmową adaptację Regulaminu... na DVD - nosi tytuł Wbrew regułom. Ja jestem uzależniony od byłej firmy [link widoczny dla zalogowanych]
Ja używałam sterylizatora toomy tippy,byłam bardzo zadowolona. Masz tam swoją rodzinę? Zabrakło jej farby na przód to zamiast dorobić stwierdziła że te włosy z tyłu będą tu spadały i jakby jeszcze ten przód zrobiła to by było za dużo. Sprawdzone! PS.MOJA KUMPELA NA TRENINGU WYRWALA SOBIE CALEGO KOLCZYKA ZE SKORA(!) I MA BLIZNA NAD SAMYM PEPKIEM!BLEEEEE! Tylko mnie trafia bo ona mi na prawde nie dziala. własnie wróciłam z Rudy Sląskiej to tak odemnie 100km,wczotraj była tam niesamowita nawałnica,samochody zatopione(facet mowił mi ze miał wode w aucie siegajacą do samej kierownicy).Ludzie sie w nocy budzili i pomagali ratujac auta.Jadac tam lało dzisiaj do samych Katowic z przerwami .
To coś okropnego!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona Gwna » Ogoszenia
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.