Obecny czas to Czw 10:37, 26 Kwi 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum NarutoS-Strefa X Strona G│ˇwnaForum NarutoS-Strefa X Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Nigdy nie slyszalam o lewatywach w temperaturze pokojowej.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona G│ˇwna » Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Academy Student



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 682
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/6
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 17:39, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nigdy nie slyszalam o lewatywach w temperaturze pokojowej.

W tym czasie straciłam ok.3 kg, niby niedużo, ale wyglad moich ud i posladków sie bardzo poprawił.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja swoje w┼éosy myj─Ö co 2, g├│ra 3 dni(potem zaczynaj─ů si─Ö puszy─ç i pl─ůta─ç, a tak zawsze s─ů ┼Ťliczne) i czesze TYLKO po umyciu, nigdy na sucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
antidotum daj─ů popis autoreklamy na poprzednich stronach by┼é jeszcze intastyl tam to wog├│le sie pogubili i sami wpadli to widac wystarczy sie wczytac
[link widoczny dla zalogowanych]
wejde jeszcze potem na chwilke, ale juz teraz skladam wam zyczenia :
[link widoczny dla zalogowanych]
Turek moze sobie byc dobrym czlowiekiem, a Polak zlym, oczywiscie, ale jak Polak da Ci w pysk to jest wielkie halo, a jak Turek to jest normalka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Został TYLKO tydzień do operacji.

- Niagara [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy za kilka godzin
Radzi┼ébym to \zrobi─ç niezwlocznie!!! ) i to wszystko dowodzi jak korzystny wp┼éyw na nasze ┼╝ycie ma relaks i dobre samopoczucie. Poznalismy j─ů jako m─Özatke i nikt nie pos┼éuguje si─Ö jej panie┼äskiem. Dla mnie rowniez nastepne glodowki byly o wiele latwiejsze niz pierwsza Najwazniejsza jest systematycznosc,chodzi o to zeby nie dopuscic do zebrania sie wiekszej ilosci zlogow i oczyszczac systematycznie organzim ( na biezaco).Wtedy sa trwale wyniki ,a poziom oczyszczenia coraz wiekszy. Czesto po 20-30 minutach moja kobieta prosi zebym konczyl. [link widoczny dla zalogowanych]
Co za zycie. ..................................Ekskluzywne............... Ty masz swoj patriotyzm a ja mam swoj. moze macie pojecie gdzie w Poznaniu mozna kupic LIDE albo Meizitang?? Na ich stronie jest info o szcz─Ö┼Ťliwych cenach na niekt├│re wiosenne ubrania. No ja tez niestety nie moge wrocic, bo sytuacja w Polsce z dnia na dzien coraz gorsza, a wszystko zaczynac od nowa?- chyba nierealne. ale nikt nie kwestionuje gumy, tylko ortografie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o rety Zenek, super!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odzywek sie boje stosowac wtenczas bo w ogole nie wiem co juz bedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak wi─Ökszo┼Ť─ç z nas mam z nimi nie ma┼éy problem, czasem mam ich do┼Ť─ç, ale kr─Öcone w┼éosy dodaj─ů niesamowitego uroku Polecam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np. [link widoczny dla zalogowanych] dzie┼ä 3- i tu si─Ö niepokoj─Ö- gor─ůczka mniejsza troch─Ö, ale boli mnie gard┼éo i to nie za s┼éabo.
I taka my┼Ťl na zako┼äczenie: Napisz do bywalca w tamtym watku. a to chyba sobie zafunduje moj rozmiar nawet [link widoczny dla zalogowanych] zedaz_wiosenna_.html M├│j m─Ö┼╝u┼Ť zawsze stara si─Ö abym pierwsza mia┼éa orgazm, potem dopiero on. to m├│j ulubiony dzie┼ä: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] bka_worek_najtaniej_hit_allegro_.html wlasnie mi dentysta zalecil piaskowanie. Czuj─Ö, ┼╝e te ─çwiczonka fantastycznie dzia┼éaj─ů zar├│wno na g├│rne jak i dolne mi─Ö┼Ťnie brzuszka. Sorry ale jak mo┼╝na w pi─Öciu linijkach zrobi─ç 10 b┼é─Öd├│w, g┼é├│wnie ├ô, OM, EN. Wydaje mi sie ze 3-4 sztuki nie zaszkodza,ziemnaiki maja potas,witaminke c i jeszcze inne wlasciwosci ale nie wiem jak to sie ma do oczyszczania bo jesli mozna to ja chcialabym tez warzywa straczkowe jesc maja nostwo bialka itd No dobra to ja opowiem wam. no nie wie┼╝e;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gg345737

Ja te┼╝ nie lubi─Ö Marysi i Paw┼éa, musz─Ö jednak stwierdzi─ç, ┼╝e Aneta i Miko┼éaj s─ů ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam powidział ze ciezko mu stwierdzic ze to nadzerka poniewaz jest tam stan zapalny i wszytsko jest zaczerwienione, i włansie po moze 4 tabletce wyleviało ze mnie zupełnie cos takiego samego jak po zamrażaniu, sama nie wiem czy to dobrze??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam planowna cesarke.Zero stresu, luzik.Przyjechalismy do szpitala o 7.30 takjak bylo umowione...o 9 mialam┬┤byc cieta,gdy nagle sie okazalo ze dwie cesarki muszarobic nie planowne

os├│b.;p haha ..A ty anka .;p jask├│┼éka czy jak ci tam jestes zwyk┼é─ů szmat.─ů haha jak masz na imie anka to pewnie jeste┼Ť gruba i pryszczata jak.. [link widoczny dla zalogowanych] Przede wszystkim praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.
czy kobieta karmiaca piersia moze odchudzac sie ta zup─ů? no nic wiec nie marudze........ Nie musisz si─Ö wi─Öc martwi─ç, bo by┼éa┼Ť ju┼╝ wcze┼Ťniej chora na t─Ö chorob─Ö, a najgro┼║niejsza jest infekcja pierwotna w ci─ů┼╝y. proponuje wejs─ç na google.pl i wpisac \'studium fryzjerskie gda┼äsk\' w apostrofach. A atak jest obrona. [link widoczny dla zalogowanych]
To samo nauka postepuje.Ale co mnie denerwuje najbardziej to ze dzis w gazecie przeczytalam to ze juz nie tylko soje zmieniaja. Bo ja mam oko┼éo 3 tygodni i nic takiego nie zauwa┼╝y┼éam ( bo tak tom wszystko jest w porz─ůdku ) . Jeden i drugi ma podobno bardzo du┼╝o pacjentek.....a mo┼╝e si─Ö orientujecie ile trzeba u nich czeka─ç na zabieg ??? Zazwyczaj powtarza┼éam sobie ┼╝e od jutra zaczn─Ö si─Ö kontrolowa─ç, ┼╝e w takim razie nie ma problemu. Jak raz si─Ö rozmno┼╝─ů, to ju┼╝ zostaj─ů. Ale wchodz─ů coraz nowsze metody, wi─Öc b─Öd─Ö nadal pr├│bowa─ç. Bardzo bym prosi┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
migdały
Nie mia┼éam pieni─Ödzy nawet na remont , teraz si─Ö troszk─Ö odbi┼éam, ale w pierwszej kolejno┼Ťci to p├│jde do PZU po pakiet dla ma┼éych biznes├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]

dzisiaj dziewi─ůty dzie┼ä samopoczucie wy┼Ťmienite, schud┼éam 5kg, nie mam wagi elektronicznej tylko zwyk┼é─ů na pocz─ůtku by┼éo 67, juz wcz─Ö┼Ťniej si─Ö odchudza┼éam mo┼╝e dlatego mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
A z t─ů kawk─ů z internetowym przyjacielem daj sobie spok├│j.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co ona chciała od tego nosa? [link widoczny dla zalogowanych] no nie wiem czy isc na ten laser ale moze lepiej sprobowac najpier pojde na konsultacje do specjalistow od bliźniowcow i zobaczymy co bedzie dalej pozdrawiam
ABSOLUTNE ZAKAZY: Niestety nie a┼╝ takie loczki Witam, Pozdrawiam Serdecznie! Moja twarz tez jest duzo starsza ode mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
B─Öd─Ö stara┼éa si─Ö pisa─ç o ko┼äcowych post─Öpach mojego palucha i jeszcze jedno NIE B├ôJCIE SI─ś CHIRURG├ôW, BO PRZECIE┼╗ ONI TYLKO WAM UL┼╗─ä I POMOG─ä podczas ograzmu wystepuja skurcze to one sa przyczyna bolu brzucha i silniejszego krwawienia. Jestem zainteresowana metod─ů Viktora ┼╗enni, kt├│ry pisze, ┼╝e kilkaset ludzi dzi─Öki jego terapii unikn─Ö┼éo operacji tarczycy. 3 du┼╝o pij─Ö, szczeg├│lnie wody, wod─Ö z cytryn─ů, zio┼éa moczop─Ödne i zero kawy i kofeiny Radz─Ö wam dobrze si─Ö popyta─ç, tak┼╝e dermatologa, albo kogo┼Ť kto si─Ö zna na sprz─Öcie, bo znakomite efekty daje laser, ktory wraz z cebulk─ů niszczy od┼╝ywiaj─ůce j─ů naczynka krwiono┼Ťne - wtedy nie ma szans na regeneracj─Ö. tylko wtedy, kiedy ona pezjdzie na jego wiare! Za kt├│rym┼Ť razem by┼é dobry chirurg!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona G│ˇwna » Og│oszenia
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.