Obecny czas to Czw 10:37, 26 Kwi 2018 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum NarutoS-Strefa X Strona GwnaForum NarutoS-Strefa X Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

dzięki Karolinko JADĘ SZUKAC KSIĄZKI I CHCIAŁABYM kas
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona Gwna » Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Academy Student



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 682
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

PostWysany: Pi 4:42, 11 Kwi 2014    Temat postu: dzięki Karolinko JADĘ SZUKAC KSIĄZKI I CHCIAŁABYM kas

Jak juz sie udalo dostalam mala do ucalowania i wujek sie mnie pyta:no dobra to co zaszywamy i konczymy?
[link widoczny dla zalogowanych]
ktoś ma jakiegoś fryzjera przedłużającego włosy godnego polecenia??????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Where they never close - downtown
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A kolezanka nie moze mu powiedziec ze chce zobaczyc jego komurke i zlikwidowac te numery? [link widoczny dla zalogowanych] Bo może być różnie.
To nie byl tyci pajaczek tyko taki okazaly moze nie gigant ale i tak spanikowalam. Bo na stal albo srebro zdarzają się uczulenia!! Pierwsza Dokładnie Margoś to samo czuję i odejścia również się nie boję tylko właśnie cierpienia. Od dwóch m-cy mysle o tym aby odejsc i znaelzc inna prace ale widze ze inni wcale nie maja sie lepiej. [link widoczny dla zalogowanych]
a jeśli tak, to czy wtedy też działa ta zasada, że działa dopiero po 30 minucie ćwiczeń? Niby moja twarz nie jest blada jak przedtem, jest troche żółta. cokolwiek - gdziekolwiek - kiedykolwiek sie zdarzy pozdrawiam! Kiedy idę ulicą nikt nie wie, jaką tajemnicę ukrywam. i rzeczywiście przyszłam na farbę-tym razem zajmowała się mna druga Pani Kasia bo byl to sezon urlopowy i obie Panie spisały się na medal. Szampon jest slabszy niz farba, nie niszczy tak wlosow, troche sie splukuje ale to nie robi roznicy bo co miesiac i tak trzeba robic odrosty, wiec poprostu nakladacie go tak jakbyscie myly sobie glowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dżem - Tylko ty i ja
[link widoczny dla zalogowanych]
5.Czy pobieracie jakąś opłatę za wystawienie w komisie towaru?
po to żeby harować na chleb a tylko Ci u góry wiedzą za co pracuja i śmieją się z takich ja my!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
DIETA
[link widoczny dla zalogowanych]

Ktos mi kiedys wspomniał ze tak. [link widoczny dla zalogowanych] Przepraszam ale tak jest.
jedyne co mnie ratuje, to przeogromna wola i chęć lepszego zycia, dobrego- nie umiem tego określić...bo przecież i zyciem można oddac Bogu szacunek,podziękowanie...to takie trudne. Terapeuta oferuje możliwości alternatywnych zachowań, pomaga pacjentce przestać się objadać, z ziwlonym można całkiem ciekawe zestawy tworzyć. witam i moge pospac kiedy tylko mi sie zachce [link widoczny dla zalogowanych]
Zycze wesolych i spokojnych swiat masaż twarzy nikt nie zaklada tipsów w Wawie? wymyśliłam sobie trwałą - skąd ten pomysł nie pamiętam.I to był strzał w dziesiatkę! A później kolejna wiadomość o utracie kropeczek... byłam jeszcze u innej kosmetyczki gdzie cena wynosi od 120-150 tyle ze kolczyki sa same wielkie i wiszace a po drugie leza sobie tak ze wszyscy moga je dotykac!!od razu podziekowalam! Więcej informacji o piaskowaniu zębów [link widoczny dla zalogowanych]
-Szymon Majewski
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- po jedzeniu dobrze jest przepłukać jamę ustną letnim naparem z szałwi, ale nie standardowo tylko przelewając z boku na bok przechylając głowę.
[link widoczny dla zalogowanych]
CZEKAM oczywiscie uslysze 1 slowo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie wczesniejsze cztery dni przetrwalam,chociaz nie bylo latwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie potrzebuje romansu.

czy ja wiem czy lepiej miec duzy biust i płaski tyłek?? [link widoczny dla zalogowanych] Wracam do pielęgnacji ciała.
Mam pytanie, czy jeśli zafarbuję włoski na brąz i będę chciała zrobić pasemka blond to czy mi złapią? Zostawiam maila . Witam Do tego jak mówię, że zapuszczam i nie cchę za dużo obcinać - to ona mnie SŁUCHA! całe życie byłam blondynką aż tu nagle coś mnie stukło...i sie ufarbowałam na ciemny brąz. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem o co chodzi w waszej słownej wojnie, ale jedna i druga ma niezły j ęzyczek, i trafne cięte uwagi No to dziewczyny wykażcie się przed snem i może kilka słów na temat topiku .............. Tylko musisz uważać, bo może być również pułapka i wielka pokusa, wiesz o czym mówię........ Jak przyjmowano mnie na porodówkę, to pytano mnie czy będę miała cc czy sama będę rodzić. Czy komuś pomogła? dokad isc 2 pierwsze dni byly wielka niewiadoma, ale udalo sie 2 dni przenocowalm z Chlopakiem w drogim jak na moja kieszen hostelu, a potem juz w swoim przestronnym pokoiku ale radzilabym poszukac mieszkan przez internet juz w domu, bys miala jakies adresy, jakis punkt zaczepienia. Ten katalog wlasciwie... Witaj,beta154,zaglądam na forum czasami,ale z dopiskami jestem na bieżąco,bo wszystkie nowe dochodzą na mego maila Cieszę się,że pamiętasz o mnie.1.11 minął miesiąc od oper.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też jestem na 'diecie'i ćwiczonkach...ale ja już widzę rezultaty...po niecalym miesiącu ubylo mi 3 kilogramy...dziwne,że nie chudniesz bo ja akurat nie jem od godziny 20..czasem nawet i koło 21 mi się zdarza coś zjeśc(kromeczka chleba razowego) a jednak już widać efekty...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy to czasem nie to świństwo po którym sie umiera?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nancy Sinatra - These Boots Were Made For Walking
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ból był wielki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rowniez byl bardzo agresywny. [link widoczny dla zalogowanych] 0_o Wydłużanie obu kończyn w celu zwiększenia wzrostu jest zarezerwowane np dla osób które mają zaburzenia zw.
bleh nic nie pasuje jak powinno może ktoś kiedyś wymyśli jakąś skuteczną metodę ćwiczeń ale postanowilam znalezc taki salon, zeby w jednym miejscu mozna bylo zrobic i fryzure i makijaz, zeby w dzien slubu nie ganiac po miescie. Moj facet wie, ze mam takie wloski, wie, ze wiele kobiet je ma. Nienawidze tej blizny.Ona jest obrzydliwa...Ja sie do niej przyzwyczailam ale zawsze po cichu sobie mysle ze tak bardzo chcialabym jej nie miec =[ ubierac sie w co chce i w ogole. na prawde godny polecania dla osób z okolicy. [link widoczny dla zalogowanych]
hehe dobre! no jakimi? imię, nazwisko / nie wiem czy prawdziwe/, zdjęcie a czasami nawet krajobraz, znajomi. Albo tak jak z tym tuńczykiem- dzięki tobie Anakondo- bo zjadałabym po puszke dziennie Co sie namęczyłam to moje tamponada na żywca, grzebanie w rozognionym paznokciu przez pół godziny, potem masochistyczne podkładanie tamponu samej sobie i na niewiele sie to zdało, bo paznokiec wrasta mi coraz nizej, tak, że nie moge chodzic w krytych butach, prowadzic samochodu, kosmetyczka kiwała głową , ze tak głęboko rosnących paznokci dawno nie widziała i że klamra tu nic nie zdziała. Anna CZEKAM
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
próbuje
Po co przeplacac jak to taki sam efekt jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NarutoS-Strefa X Strona Gwna » Ogoszenia
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.